Świąteczne przygotowania

Każdy z Nas pędzi w tym całym natłoku różnych wydarzeń i zapomina o najważniejszych kwestiach w Naszym całym życiu, a przede wszystkim o RODZINIE. 
Uwielbiam przygotowania świąteczne, a co za tym idzie pięknie wysprzątanego mieszkania, aby wszystko miało swoje miejsce itd.  Można by było pisać o tym nawet kilka stron. I z każda chwilą gdy chcemy aby wszystko było idealne zapominamy o Naszych najbliższych a czas biegnie i się nie zatrzymuje. Święta to powinien być okres kiedy właśnie poświęcamy ten wolny czas dzieciom, mężowi, rodzicom wszystkim na którym nam bardzo zależy - bo takie chwile są najcenniejsze i nie powinniśmy o tym zapominać. 
Może niektórym osobom może to zabrzmieć dziwnie bo przecież to normalne że spędzamy czas z rodziną, a dodatkowo przygotowujemy się na ten piękny świąteczny czas.
Tylko czy na pewno każdy z Nas tak na 100% oddaje się tym chwilom i czerpie z nich radość?? 
Tu każdy sobie odpowie na to pytanie sam. 
U mnie nie zawsze tak było 😔 Mimo przygotowań do świąt, wszelkich starań, wysprzątanego mieszkania i przygotowanych potraw zawsze nadchodził czas kiedy były kłótnie o nawet najmniejszą rzecz czy nawet źle postawiony talerz.  To bardzo psuło atmosferę i zamiast cieszyć się że jesteśmy razem to były zgrzyty.  Nie było takich odruchów gdzie wspólnie moglibyśmy coś porobić i myślę, że takich rodzin jak moja jest wiele na tym świecie i dużo osób nawet sobie nie zdaje sprawy jakie to jest krzywdzące i jak to boli. Ale muszę Wam powiedzieć, że ja to zrozumiałam i cieszę się, że w końcu mogę czerpać radość nie tylko z przygotowań świątecznych ale również z każdego dnia, a to dzięki temu, że urodziłam dwóch wspaniałych chłopców dla których chcę być wzorem i chcę im dać wszystko na co zasługują a zasługują na każdy dzień pełen radości i miłości którą jestem wstanie im dać jak również na czas wspólnie spędzony. 
Niektórzy z Was mnie osobiście znają i wiedzą że mimo tego, że jestem samotnie wychowującą matką to jestem silną kobietą która chce pokazać, że po to żyjemy aby korzystać z życia i brać garściami wszystko co najlepsze!
Pamiętajmy o wspólnych przygotowaniach, o wspólnym spędzaniu czasu, o tym aby ta Nasza druga połowa wiedziała jak bardzo ją Kochamy ale nie poprzez dawanie prezentów a gesty które czasem więcej dla Nas mogą znaczyć niż kolejny brylant na palcu,  po prostu pamiętajmy aby być RAZEM.



4 komentarze:

  1. Pięknie to napisałaś. Zły cisnęły mi się do oczu. Jestem podobna do Ciebie, chce być kochana, akceptowana a nie obdarowywana. Też jestem mamą dwójki dzieci. Fajne, pracowite chłopaki. Witaj Dorota w blogowym świecie i zycze wielu sukcesów w swiecie online.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję Ci bardzo serdecznie 😊 to wszystko dzięki Tobie ❤

      Usuń
  2. Witam koleżankę z okolicy, miło mi poznać. Życzę wszystkiego co najlepsze. jeśli chodzi o bloga i o życie prywatne, dużo wytrwałości, Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku ❤ Świetny wpis, sporo w nim prawdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam bardzo serdecznie :-) mi również bardzo miło poznać. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok.
      I dziękuję bardzo za miłe słowo dotyczące mojego wpisu, mam wielką nadzieję że kolejne się też spodobają :-D Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Kilka chwil z mojego życia

Ostatnio u mnie sporo się dzieję udało mi się zorganizować czas i wyjść z przyjaciółką na kolację i drinka, pogadać w spokoju bez myślenia o...